Tuesday, July 17, 2012

ngko hader !!

Assalamualikum w.b.t.

Sedikit coretan untuk hr ini..
Tujuan aku berbloging hanyalah sekadar suka-suka .. 
tiada kena mengena antara yang hidup mahupun sudah meninggal.. 

Sebenarnya best jugak bila ada blog sendiri.. 
buat apapun mesti ingat blog kan, 
apapun situasi nya mesti yg aku ingt nk snap gambar, 
lately en.asben tegur "aik ummi ni nak pakai baju rayyan pun mesti pegang camera ka?
Rasa menyesal ja sbb xmula bloging dr dulu lagi.. 
kalu x msti dah ramai followers kan!! xpa chaiyok chaiyok...

positifnya :-
1) dapat ramai kawan
2) blh share resepi, life n apapun yg dirasakan patut kan!
3) diari dimasa hadapan

ehmm ada sorg hamba Allah ni cakap 
"ngko ni sekarang ada blog bagai, ngko ingt ngko artis ker? 
aduh cteknya pemikiran ngko kan wahai manusia..
"kalu aku bajet artis sekalipun ada aku kacau ngko ka?? cer jawab tgk?
sekurangnya aku ada blog kan .. bak kata Azwan Ali ngko hader?

Harap maaf bg pihak yang terasa.. 
Sapa makan cili dia yang terasa pedasnya..
auuww.. Ramadhan dah dekat.. ampunkan siap2 ye.. 
Sekian. Wassalam.. p.e.a.c.e !!

2 comments:

jaja_NorLiza said...

hehehhe..salam perkenalan...mmg syok berblog ni...ramai fren...neway, i follow u! :-)

Ummi Rayyan said...

tq 4 support me..
salam perkenalan.. t u ajar i k.. xpandai lagi nk beriklan bagai.. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...