Wednesday, December 12, 2012

Tanggal 12hb

Assalamualaikum

Banyak sebenarnya tanggal 12 dalam hidup aku.. Dah lama aku perasan baru hari ni nak mention.. hehe, biasa la aku bukan artis pong kan!

12.12.2006 - ex boyfrend aku proposed jd gegurl dia.. hehe
Masa ni muka xleh tahan, hihi.. xpadan dengan umur, nampak lagi berusia kan! 
gigi pun tak cantik sebab baru lepas xcident, sehari sebelum raya haji.. tahun 2006..

12.12 2008 - Aku jadi tunangan orang.. 
Dulu-dulu xdak lagi tunang nak pakai lawa2 cam sekarang nih.. 
Biasa2 ja, tu pun org kg cakap aku over tau sebab buat kenduri besar bagai.. -__-

12.08.2009 - Diterima bekerja di Syarikat Usaha Maju sehingga sekarang..

12.12.2009 - Tanggal bersejarah ini, 
diijabkabulkan pada pukul 5.20 ptg
 oleh imam kariah masjid Kg Pokok Pauh, Pokok Sena Kedah.. 
Di walikan oleh arwah abah tercinta.. 
Bersaksikan saudara mara, kenalan terdekat, jiran tetangga.. 
Waaa.. miss that moment !

12.03.2011 - Lahir seorang putera dalam keluarga kecil kami..
Muhammad Rayyan Rizqie bin Mohd Zaki

12.12.2012 - 3rd Aniversary.. 
Cepat benar masa berlalukan !
Semoga apa yang diimpikan tercapai dalam hidup kita ya darl.. 
Love both of u.. 

2 comments:

MOMMYLIN said...

happy anniversary... ;)

Ummi Rayyan said...

allene: thanks ya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...