Wednesday, October 17, 2012

Demam durian Crepe

Demam durian crepe melanda, dalam fb dalam blog semua pakat bercerita tentang nikmatnya bila dapat makan durian crepe. Hal itu membuatkan aku xdapat tido, rasa macam ada dihujung2 lidah ja. aduhh lebih pada org mengidam la pulak.

Kebetulan, ada durian dlm frozen aku. So, apalagi barang suma dah ada. Semalam pukul 11 mlm aku start buat. Ikut resepi dalam blog kak Ana. Best bila masuk blog kak ana, tutorial dia pun senang nk paham. Yang lain jgn kecik hati pula ya! Blog yang saya walking/stalker suma best. Blog saya yang xcantik kan. Sebab tu xramai folowers. huhu (emosi sat)

Ok dah! terlebih emosi semalam sebab dapat tgk adam & hawa. Baru petang semalam technicion Astro datang untuk upgrade Beyond. Sebelum ni marathon tgk dalam dailymotion. Memang xpuas sbb line sgt slow. 

Lebih kurang pukul 12 baru siap, memang niat nak mencuba ja dulu. Dapat la dalam 6 ketul, tp aku buat agak tebal jadi bila gulung crepe nak pecah. Then bg la en asben rasa, tp dia xlalu la pulak sbb ada durian (sambil buat muka berkerut seribu). Dia makan seketul ja pastu xnak dah. dalam xlalu tu habis juga seketul,hikhik. Aku pun try la. huh memang xlalu la weyh. Bukan aku buat xsedap ye tp sbb bila crepe tu tebal sikit campur pula dgn cream+durian rasa nak mual. (agak kekampungan kah kami ni) tp apapun hah puas hati juga sbb dpt buat walaupun sefamily xsuka.

Yang selebihnya masuk dlm Cik Tong. Sekurangnya, nt bila org bercerita xdala nampak aku ni jakun sangat kan. haha :p Sekian, wassalam. Gambar xda! hehehe

#entry xdak motif

1 comment:

deena said...

Sy suka durian crepe beli dkt sorg baker ni.. Mmg puas ati sbb sedap sgt..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...